Blondin = `?

Om man nu är blondin så måste man väl göra skäl för namnet lite då och då. Jag var på kalas hos min kära vän Ell med alla brudarna. Hur trevligt som helst! Sen skulle ju några av mina andra vänner gå ut på krogen så jag skulle ta bussen in kl. 21.10 för att hinna med båda festerna. Men tror ni att den bussen går på lördagar dÅ? Nej, ICKE.. klart att den inte gör det. Vilken tabbe av fröken Mellström, som..ärligt.. brukar ha koll på sånna saker. SOm tur var så har hon en sån supersnäll morsa som skjutsar henne hela vägen in till stan.
Sen så har fröken Mellström inte någon koll på vem hon ska till och vart hon ska någonstans heller..
Jag ringer och pratar med Johan (?) och han ger mig en vägbeskrivning : Sväng höger där, sen vänster och så höger igen där det bara går att svänga höger.
- aaa, jag ringer när jag närmar mig, säger jag.
Vi ska till "Fredsgatan" säger jag till mamma. "men det ligger ju i högbo" säger hon då.. asg. "Jaha, då hette det nog nå annat då"
Ringer igen lite senare och får då prata med Karl (?).  MEd min talang (måste brås på Elin) så åker vi vilse direkt..
"Jag kan prata med din morsa" Säger han då.. haha, vilken diss ^^
Men jag kommer fram i alla fall, väl där så känner jag väl 3 pers av 30 ungefär. Men det var trevligt iaf :)

När vi ska traska ner mot stan i våra högklackade skor säger Josse "Nu ska jag och mina girls gå.. kom nu Luxan"
haha, det var bästa kommentaren^^

Krogen var skoj, över förväntan!!


Efterfest på Sibylla med nån riktig stjärna till karl.. Den dialogen är censurerad från denna blogg, men Stålis ägde honom ;P


En liftare var allt vi såg på vägen hem, undrar vart han skulle traska mitt i natten?!


Idag har jag åkt med min handikappade siz till Norrsundet.. Det tog ett bra tag innan vi kom iväg och sen åkte vi väl runt halva Norrsundet innan vi hittade till planen också. Tack vare min duktiga vägbeskrivare. Och inte nog med det så skämmer hon ut mig inför chefen med. hehe.

Solen sken, fotboll är en riktigt rolig sommarsport!
Mitt hjärta kämpade så blodet sprutade, i stort sett ;) Domaren (linje) stod där och viftade med sin färgglada pinne och trodde att han var någonting! ( I know, jag kommer få skit för att jag sa det där :P)

Nu ska jag åka och dansa lite;D

Igår spelade vi den bästa halvleken vi har spelat på hela året, enligt coach Berra !
Första hemmamatchen ute på gräs. Skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0