Party Party

Kvällen vart trevlig, vi styrde färden upp mot Rönnåsen. Där väntade välkomstdrink och exotisk fruktplanka.
(Missade min fotbollsträning, men jag såg ner på mitt lag där dom sprang på gräset)
När vi satt där och åt så kom det plötsligt en karl, alla hajar till. Några gissar på att det är striptease på G, men det var våran trubadur för kvällen:) Inte dålig lyx att sitta där en torsdagskväll inte!
Kom hem strax efter halv 11.
En av de anställda påpekade noga att det var sekretess som gällde på ftg, och inte minst på firmafesterna ;)

Idag har jag haft praktik först, sen var jag och Josse ut och gick :D Tänk att man kan bli så otroligt glad av sånt här väder! Vi köpte glass, badade med hundarna (dom, inte vi)  sen åkte vi ner och lekte i lekparken ^^ 
Lekpark är någonting som jag starkt rekommenderar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0