Solen skiner

Idag har det varit jättejättefint väder hemma hos mig. Man har blivit så glad :D
Solen har lyst och det var verkligen varit varmt och vår i luften!
Otur för mig då att jag sitter inne vid ett skrivbord hela dagen, men på lunchen satt jag i alla fall ute i solen (utan jacka) och åt:)
Har skickat en massa vår-mms till mina vänner..

Jag hade matteprov igår och det kändes som om det gick väldigt bra, det är ju positivt eftersom resten av kursen inte har varit så lysande. Peppar. Peppar.
Sen har jag kommit på att om jag gör en uppgift varje dag i samhälle så borde jag bli klar till inlämningsdatumet, så det är väl bara att sätta igång med det nu!


Tjingelings..


Ps. skulle vart skönt att träna ute ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0