Utgång.

Vi vann våran fotbollsmatch igår :) Orkade spela ungefär halva båda halvlekarna, sen tog krafterna slut, det känns att veckan inte varit på topp. Men det är skönt att inte ha tränat på 4 dagar ;)
Jag och Moa åka in till viken och gjorde oss i ordning för fest. Man ska ta sin tid, det är ju allt det där före som gör att det blir roligt! Vi gjorde i ordning en inflyttningspresent till Stålan, en "nödlåda":
en bit snöre, två tepåsar, en post-it lapp som det stod "en post-it lapp är alltid bra att ha!;)" på, ett sugrör (det andra använde vi på vägen dit;P), två tamponger, ett tuggummipaket, en turkos plastspade, wc-lukta gott, en nyckelring, en toarulle med lite papper på, en bok (barnbok), lite okokta makaroner, en ipren, en potatis, en apelsin, en kaviartub som det var kaviar kvar för en macka, en säkerhetsnål, en guldig piprensare, ett värmeljus, en tändsticka, en tops, ett par kina-ät-pinnar, 4 bullformar.. Sen kommer jag inte ihåg nå mer ^^
Vi "knäckte" henne med den ;P

På vägen dit hann Moa och jag med att sjunga, knäppa massa tokiga kort, köra lite styrketräning och intervaller.
Fullt ös..

Jag trodde att min hals skulle vara lite värre idag än vad den faktiskt är, vi sjöng singstar hos Stålan, sen sjöng vi till nästan varenda låt på krogen så på vägen hem i bilen när vi sjöng så var det nog inte fler än 3 toner som inte skar sig. Men jag har ätit en glass nu så det ska nog inte vara några problem.
Vi träffade Pelle Mössa, jag sa att rökning var farligt, då sa han att chips var farligt, jag gav mig så gick vi ner och shakade lite ass istället;P
Dj flirtade vilt med Moa, but what happend on the dancefloor stays on the dancefloor, han kommer nog att komma ihåg henne iaf :) hehe. med glimten i ögat.
Kul att träffa älsklingarna från 9b, hoppas på klassträff snart;D


Och sen var det ju du också.. nu tänker jag inte orka bry mig nå mer, jag har försökt och jag tycker att det är jävligt synd. Men om du inte bryr dig ett dugg så klarar jag mig säkert ändå.



Idag är en lugn dag, ikväll är det DANS! Sista träningen innan uppvisningen nästa lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0