Jobb, jobb, jobb

Jag har fått förlängt på mitt jobb, till den 31 januari 2009! Det känns jättebra:)
Haft lite smått panik här på slutet när jag inte har vetat vad som skulle hända, tycker det är lite jobbigt när jag inte har koll på läget. Hade juförsej varit skönt med lite ledighet också, men jobba=pengar och det är ju svårt att säga nej till ^^
Sen har jag blivit tillfrågad om jag vill göra en till sak på jobbet, vill jättegärna göra det. Det är en sån här sak som man växer enormt mycket som människa och väldigt bra för framtiden.. Haken är den att jag vet inte om jag behärskar det och vet inte om jag skulle klara av det bra.. Sa att jag skulle fundera på det !Inga fler lata dagar?

Kommentarer
Postat av: kb

ojdå, posarn Ida ;) snyggt :D

2008-09-09 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0