två veckor kvar..

Hade lite lugnt idag med på jobbet så då passade jag på att köra lite utbildning i office-programmen som jag anmälde mig till. Det lilla kruxet är bara att instruktionerna är på svenska och programmen är på engelska. Men hittills så har jag löst det ganska bra och fått diplom både i excel och i word, steg 1.

Fick också ett mail på förmiddagen att dom ville jag skulle komma på en jobbintervju ner till Örebro, varför inte? Kan ju vara en kul grej och en bra erfarenhet:)

Annars så har jag nyss varit och gymmat med min väninna Josefine, vet inte om jag blir så mycket starkare, men man kan ju alltid låtsas^^ 
Ohh, förresten! Inte att glömma att jag lagade middag idag. Det vart köttgryta och ris, med minimajs och vattenkastanjer i.. lite smaklöst, men det var ju bättre det så kunde man krydda på lite själv.

Någon som vet vart man kan köpa våtrumstapeter kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0