Dags att sova nu ;P

haha, kanske borde gå och lägga mig nu.. vilken tabbe^^ Tur att jag inte satsar på att bli husfru i alla fall.
Som ni läste i tidigare inlägg så var jag duktig och lagade middag idag, tänkte att jag skulle köra två flugor i en smäll och diska och plocka undan med.. När jag proppat diskmaskinen full och lagt i en disktablett, vridit på vattenkrannen och tryckt på on så sätter jag mig i köket vid datorn och lyssnar på lite musik.
Tänker att Gudars vad jag är bra, det var nämligen jag som valde diskmaskin när vi köpte en ny för inte så längesen, den är så otroligt tyst så om man inte visste att den var på så skulle man tamejtusen knappt märka det!
Ja, det var väl en sisådär dryg timme sedan..
Så kommer mamma in i köket för hon ska gå och lägga sig, "nejmen, vem är det som har gjort något med diskmaskinen"?
-Det är jag som diskar, säger jag och är skitnöjd!
- men hur vore det om du satte på vattnet då?, säger hon och kommer och förstör min braiga kväll..

Då var vattenkranen redan åt rätt håll, men jag håller aldrig reda på det där utan drar den bara helt enkelt åt det hållet som den inte är!

Så anledningen till att den underbara diskmaskingen fick så tyst och fint var att den inte ens var igång;)

Grattis Ida, man kan ju inte tro att du är blondin och har fått stipendium i teknik inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0