Skogen vs. Stan

Igår följde jag med pappa och farfar på jaktstig. Den här gången var det tydligen bara björnar vi skulle skjuta på.
Jag tog ledningen på första stationen och höll den tills vi hade skjutit ungefär hälften av skotten. Sen orkar jag inge mer.. Det var precis lika sist vi var iväg och sköt också.
Men det var inte så himla lätt, hade aldrig skjutit på springande tavlor heller.
OBS! att det där var på en springande björn!



Från skogen till cityfesten sen då, i regnvädret.. var inte så taggad som jag trodde, alla försvann så jag åkte hem.
Sen blir det nog inge dans ikväll heller, ingen som var taggad/kunde följa med.. Så förra gången kanske var sista gången för mig den här sommaren.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0