Westerndag

Hade bestämt mig för att bara vara hemma den här helgen. Men när jag vaknar på morgonen så är m o p på väg upp till Westerndagen. Så jag ändrar mig snabbt, tar en dusch och åker med. Träffar Lisa och Emma, vi går och skjuter lite "dataskytte". Jag tar ledningen över damklassen :) Sen så går vi och köper hamburgare av Tomas, Stefan, Åsa och Sara m.fl. Så kommer det ett sms av Josse "jag leder", attans.. då var vi ju tvungen att gå till skyttet igen^^  Köpte lite munkar på vägen. Förbättrade mitt resultat, men Josse vann i alla fall :)
Sen stannade vi i Långbo hela kvällen. Jag och Lisa fastnade framför x antal avsnitt av OTH innan middagen.  Vi åt tre-rätters, och jag var mätt efter förrätten. Sen kollade vi i alla fall på någon riktigt dålig film ,eller ja, de andra kollade och jag skickade sms/sov genom hela filmen. Efter det så spelade vi lite kort :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0