3 dagar till jul

Nu har jag duschat, klätt på mig, målat mig lite och ska iväg och äta julgröt med familjen och lite släkt på mammas sida. Mitt ovackra hår luktar fortfarande bränt och topparna är slitna, illa illa!! Tre dagar kvar till julafton och jag kan väl inte direkt säga att jag har den där julkänslan som jag skulle vilja ha.

Vart ska alla gå ut på juldagen? För min del så står det väl mellan, Sandviken, Bollnäs, Ockelbo, Gävle eller inte gå ut alls..  Hade varit skoj om alla vänner gick ut på samma ställe, men så blir det ju inte. Så frågan är väl vart man får hänga på;P

Sen blir det fotboll, ska bli skönt att träffa lite brudar och springa av sig lite:)

Kommentarer
Postat av: Vi i Läskiga skogen

Vi har just läst din blogg och undrar om inte Åmot är ett tänkbart alternativ på juldagen. Du är mycket välkommen. Kanske Kämpotomten kommer också.

2008-12-21 @ 17:12:51
URL: http:// elinmwiklund.blogg.se/
Postat av: Tine

Men jag tycker JÄTTEmånga gör något JÄTTEroligt. Somewhere.....:D

2008-12-21 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0