Julmys!


Dagen började med pepparkaksbak (se tidigare inlägg).
Sen fortsatte den med pulkaåkning, Märta och jag på bilden flyger över guppet :P
Efter det var det dusch och sedan lucia i kyrkan, så mysigt så!
Åkte hem till Linnéa där vi åt julbord, julkakor och julgodis. Vi åt heeela tiden tror jag. Sen hade vi julklappsutdelning och spelade spel hela kvällen, det var jättekul och jag skrattade otroligt mycket.
En liten parentes att jag vann båda gångerna vi spelade, först med Josse och sen med Ida.
Kvällens kommentar till allt: "Det är ju som ost och pålägg" haha!

Trevlig vecka allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Ida Rosén

GO TEAM "IDA PÅ MELLIS" :D Vi var grymma...

Och ost och pålägg var ju klockrent :)Internskämt...sen tycker jag 250 g kärlek också var klockrent :D Haha..

Puss på dig

2008-12-15 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0