Julpyssel

Sitter här och julpysslar lite, lyssnar på julmusik och kollar på cityakuten.. Börjar bli riktigt trött men måste laga mat innan jag går och lägger mig också. Charmen med att bo själv. Imorrn ska jag in till stan på gestriklands idrottsförbund, möte. Hockey, fotboll, innebandy och så var det någon sport till.
Fotbollen igår gick förresten inte särskilt bra, eller det gick riktigt dåligt faktiskt. Dunkade min straff rakt i stolpen. Det var i alla fall roligt och jag har träningsvärk idag;P

Idag skickade jag ett sms till en vän som jag inte känt så länge, har haft helt otroligt härliga stunder med men inte har hört av på ett tag.. Hur glad blir man inte då när man får tillbaka "Jag tänker på dig ofta". Sådär så att man inte kan låta bli att le, och det  gör jag nu med :) Varför säger man inte saker som man blir glad av till personer? Alla de här spontana "vad fin du var idag", "jag är så glad att jag känner dig". Det där gjorde min dag!

Här kommer ett julkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0