Mellandagarna

Efter annandagen så har vi då lördagen då jag och mitt hjärtegull skulle gå på badhuset tillsammans.
Det första som händer när vi har satt på oss badkläderna och hoppat ner i poolen är att brandlarmet går igång!! han blir livrädd och blåhåller mig om halsen. Så tillbringar vi den första halvtimmen innan han lugnar ner sig. Larmet höll på i rätt många minuter men personalen sa att det var lugnt. Svante var väldigt noga med att vi skulle fråga vad som hade hänt. När vi åt lunch berättade hon att det nog bara var en gammal dam som hade glömt en bulle i ungen, så när hon öppnade började det ryka så att brandvarnaren gick i gång. Badandet gick i alla fall jättebra, vi lekte hela tiden och hade roligt tillsammans;D
Ankan fick också vara med^^


På kvällen var det dancing som gällde. Hade ju redan bestämt mig för att det skulle bli roligt. Lika bra att leva upp till det då. Dansade hela kvällen, utom två danser. man måste ju dricka vatten och gå på toaletten också. I pausen gick vi upp på Café August och shakade lite där också^^
Roligt att träffa alla igen! Tycker lite synd om Fredrik, jag kör med honom hela tiden:P haha. När vi dansar är det han som för men jag som bestämmer. Lyssnar på footloose nu när jag skriver, blir sugen att dansa runt en sväng.. men jag väntar med det till imorgonkväll ;)
 Två pinglor redo att shaka ass!!

Upp tidigt nästa dag för att göra i ordning inför ännu en dag fylld av äventyr.
Nu var det nämligen dags för de lite större kussarna att köra slut på kusin Ida. De hade fått välja helt och hållet vad de ville göra de närmsta två dagarna (och natten). Så först bar det av till LEKLANDET


(sen spelade jag match en snabbis, hade ingen aning om det var match förrän precis innan)

När vi kom hem så satte vi den starkaste av oss på att göra grovjobbet^^

Efter det kollade vi på film, och även när vi vaknade på morgonen så vart det film :)


Vi tog tåget in till stan för att kolla lite i affärer. Sen skulle jag och syster gå och vaccinera oss. Vilket ju brukar sluta som det gör.. jag tog sprutan först. Det gjorde riktigt ont, men det kunde jag ju naturligtvis inte säga högt. Sen kom Annie med in. Hon lade sig ner med jackan över huvudet. Tanten stack henne, och Annie svimmade av. Sen vart vi väl kvar där ett bra tag innan Annie klarade av att sätta sig upp, få på sig tröja, jacka och resa sig upp.
Hon skakade som om hon legat i en isvak alldeles för länge och såg ut som om hon knarkat och festat non.stop utan att sova på en vecka.
 Här har hon piggnat till lite efter pizza (som jag skar åt henne)
Efter ännu någon timme så lyckades hon i alla fall vara med på bowlingen. Vi hade nämligen bokat en bana.

Jag tror att bilderna säger mer än ord, men jag vill bara tillägga att jag vann totalen:P
Ser ni vilken träff det är på väg att blioch sedan segergesten ;)
Man måste bjuda på sig själv ibland^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, ingen idé att köra mot dej på bowling alltså ;)

2008-12-31 @ 14:33:40
URL: http://matildagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0