Minnen finns alltid kvar.

Jag var nere i boden och letade efter min julgransbelysning.. Letade efter den kartongen som det stod "jul" på, och kollade samtidigt lite i alla andra kartonger som fanns där. Man vet ju aldrig vad man kan hitta. Inte blev jag besviken heller när jag öppnade den kartongen som jag packade ner för ca tre år sedan. Satt där och grottade i gamla minnen.

- Körschemat vi hade när vi åkte till Gotland med klassen, vår klassresa tillsammans, 9B!
- Nedräkningssolen vi fick när vi skulle gå ut nian. Med 5 dagar kvar, tänk om det vore så ändå. Kanske vissa saker skulle ha slutat annorlunda mot för hur det vart.
- Den lilla ängeln vi fick med slutbetygen av Solveig och Gunilla (som jag faktiskt träffade i söndags)
- En massa vackra konstverk som jag hade gort på bilden
- Min fjälldagbok som jag skrev år 2000
- Diplomet som Hasses änglar fick för att vi hade varit så bra hemliga kompisar v.19.
- Den gula tygblomman och skärpet som vi hade på sikta mot stjärnorna.

Hann inte kolla igenom kartongen, men ser fram emot att göra det en dag. Saknar den där tiden och de där människorna!

Till slut så hittade jag på min julgransbelysning. Längst in i en kartong låg den.


Kommentarer
Postat av: Alkberg

Men vännen, nästan så man får en liten tår i ögat! Saknar också den tiden:´/ jag menar, allt var så mycket kärlek då. Inte minst Hasses änglar^^

puss

2008-12-02 @ 20:47:42
URL: http://johannaalkberg.blogg.se/
Postat av: Alkberg

Nästan så man får en liten tår i ögat, saknar också den tiden och de människorna :´/ Var så mycket kärlek i ALLT då. jag menar ta bara Hasses änglar som exempel^^

Puss

2008-12-02 @ 20:49:49
URL: http://johannaalkberg.blogg.se/
Postat av: Alkberg

saknar också:´/ allt var kärlek då, tänk bara som exempel; Hasses änglar<3<3<3



puss

2008-12-02 @ 23:40:03
URL: http://johannaalkberg.blogg.se/
Postat av: Alkberg

haha lie kul att inte jag fattat att de första gått fram då:P shiet, pinsamt..haha men hoppas budskapen gått fram nu då iaf;)

puss

2008-12-02 @ 23:41:27
URL: http://johannaalkberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0