Rättelse av föregående inlägg.

Fick en kommentar från "vi i läskiga skogen" som skrev att jag var välkommen dit på juldagen. NATURLIGTVIS så ska jag vara där på juldagen, skulle inte missa det för någonting annat!! Höjdpunkten på jul att träffa alla tokar, och tomten med såklart . Han som ändrar ålder från år till år (och det brukar skilja på några hundra år varje gång) ;) Äta jättegod mat, FARMORS KOLOR, choklad, kolla på det fina pepparkakshuset, öppna presenter och mysa tillsammans med min släkt!
Jag kommer gärna gärna till er på juldagen, men jag tänkte att jag kanske hinner med fler saker också:P


Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Man skriver inte mormors kolor så där med stora bokstäver om man vet att den som älskar dom mest av alla på denna jord befinner sig på andra sidan jordklotet. Det gör man bara inte. Speciellt inte på julafton. Respekt kvinna. RESPEKT! ;)

2008-12-25 @ 04:07:12
URL: http://elinmwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0