10,11feb



9 februari

Det vart inge gym i lördags. Jag och Tilla tog en prommis fram (JA, det heter faktiskt "fram" ;P) och köpte godis. Vi tänkte vara hurtiga och gå ut och gå. Perfekt att köpa karra samtidigt då, slå två flugor i en smäll lixom!
Sen fick Lisa och jag den superbra snilleblixten att vi skulle dra till Hudiksvall och ta en svängom. Tyvärr så var inte alla lika taggade som vi, vi som hade fått lite försmak i fredags. Men vi kanske drar iväg nästa helg istället.
När det inte vart nå dancing så kollade vi på melodifestivalen.
Efter den åkte vi och lekte lite taxi, jag och Matilda körde hem Kalles bil. Eller jag körde och Matilda satt bredvid ^^ Josse körde den andra bilen;P

10 februari

Jag och Josse åkte och gymmade. Jisses vad duktiga vi var. Sprang 4km först, sen gick vi på en sån där trampmaskin som dom alltid gör reklam för på tv. Tränade armarna lite också, sen gick vi och duschade.
Josse tyckte att vi skulle käka tillsammans sen, å eftersom pizzerian var det enda som var öppet så körde vi på den, hehe. Fast tog en sallad ;)
Hälsade på H en liten sväng sen!
Kom hem och åkte iväg på dans i Gävle. Jag kunde göra kicken flera gånger, fy fasiken vad jag är bra;D
De flesta tyckte att det gick bra idag. "Jag är så jävla bäst" säger F första gången han provar en ny grej. Jag bara skrattar jag;P På slutet körde vi tävling, dom som hann runt flest varv under en låt vann. P drog runt mig innevarvet så vi varvade de flesta flera gånger. Lena o co. blev diskade för dom gick runt hela dansgolvet ^^

I love it! Hoppas på Hudik nästa helg!

11 februari

Sitter i skolan nu, har inge matte eftersom jag klarade provet. Men M skulle ta bilen in imorse så jag räknade ut att jag skulle bara tjäna 20 minuter på att stanna hemma och ta bussen istället.  Så nu har jag inge särskilt för mig i 1h och 40 minuter.
Ska fixa passerkort till gymmet när jag kommer hem :)

Nu ska jag se om jag kan hitta på något vettigt att göra...


Over and Out
     Ida ♥

Kommentarer
Postat av: luxiz

jaa tanken var god :D tack tack :)

2008-02-11 @ 23:05:06
URL: http://luxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0