1,2,3,4feb

1,2,3,4 Februari 2008

1feb
Tredje dagen på praktiken
Tränade på kvällen, åkte förbi och kollade hockey på vägen hem, kollade lite tv innan jag gick och lade mig.

2feb
Pluggade ;P Jag vet att det är emot mina principer att göra skolarbete på helgen, men om man skjuter upp det hela tiden så har man ju tyvär inget annat val..
Åt tacos, sen åkte vi på lite förfest.. Drog vidare in till Sandviken hem till nästa gäng (bilresan var toppen). Vidare till Gävle där vi shakade loss till trance hela kvällen (ingen favorit tyvärr). Men vi hade kul ändå, härliga brudar ;D Träffade några gamla klasskompisar också, alltid trevligt.
Tog bussen tillbaka till Sandviken där vi hade pizza som väntade, helt underbart.
Sen hade vi ju planerat att gå hem till M, men det var så satans kallt så vi klarae inte det, tänkte istället att det kanske var Ok om vi sov några timmar hos våran vän på vägen, men det var tydligen ingen som vågade fråga, hehe. Så vi ringde och beställde en taxi, men det gick lika bra det med.
Kom hem till lgh, fick en komplimang för att vi viskade så bra.. haha, men ändå så väckte vi ju dig. Stackare som fick gå upp halv fyra på morgonen..

3feb
Har ju redan skrivit hur min 3jan började, men fortsättningsvis så kan jag ju berätta att jag och M skulle ta en prommis och hämta bilen som vi hade lämnat på natten. Så jädra halt ute så det var inte sagt, gick och höll i oss för brinnande livet heela vägen fram. Där vi fick se att det hade blivit lite vajsing på bilen när M hade backat in i en snöhög kvällen före^^ Inget som inte lite tekniska brudar inte kunde fixa. hehe.
Väl inne på Ica där vi skulle handla lite mat så funkar ju inte M:s ica-kort heller, enligt registreringen så hade hon inte betalat förra gången hon var där och handlade. Men vi löste det med ;)
Åkte hem och lagade mat.
Var 0 taggad på att åka in till Gävle och dansa, men vi for iväg i alla fall.
Tur det, jag hade jättekul! Tycker lite synd om F, jag bara skrattar hela tiden, men det är väl bra att jag skrattar istället för gråter säger jag då:) Man hänger med så gott man kan och lär sig nytt hela tiden. Mkt trevliga människor där måste jag säga. LÄXA! Att lära oss kicken, det ska gå! Vi får stå ut med att de andra skrattar åt oss så länge. De hjälper till så gott de kan!  En karl säger "nynna bamse, det funkar jättebra"
Toppen Toppen!
Vi åker hem efter dansen och käkar lite och kollar film.

4feb
Jag är I N G E N morgonmänniska. Gick upp nästan en halvtimme efter M, duschade och klädde på mig.
Sen har det väl inte hänt så mkt spec. idag. Milou och jag kämpar på.
Jag klarade matteprovet :D
Nu har jag bråttom, ska iväg på fotboll. Hoppas vi får vårat efterlängtade gymkort idag.

Over and Out
        Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0