13feb

image11 13 Februari 2008

Jag som brukar ha tur med mig, den har nog övergått i otur nu. Ockelbo ledde med 5-2, sen kom vi dit.. då förlorade dom helt plötsligt hela matchen med 5-6. Shit happens.

Ska försöka dra ihop ett gäng och spela lite på sportlovet, så kan vi hoppa in och hjälpa A-laget på deras matcher sen ;)


Idag sa han att han älskade mig! haha

Jag är mäkta imponerad över mig själv på praktiken faktiskt, tycker att det är himla skoj:)

Nu har jag letat fram ett recept på internet, ska åka och handla lite så att jag kan göra alla hjärtans kakor till imorgon. För övrigt: en helt vanlig dag ?

Over and Out
       Ida ♥


Grattis Jossan!


Kommentarer
Postat av: hemliga beundraren

JA, JAG ÄLSKAR DIG !

2008-02-13 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0