14feb (alla hjärtans dag)

 14 Februari 2008

Fick en puss på kinden i morse. Bjudit på små hjärt-bakelser. Provat min balklänning (som blir så himla fin). Solat lite. Fått trevliga sms.

Min syster har nog inte haft den roligaste alla hjärtans dagen idag.
Kom knappt ur sängen i morse, svimmat och krampat på hälsocentralen, åkt in till sjukhuset för att röntga, åkt hem, åkt tillbaka till akuten, åkt rullstol, suttit där i flera timmar, fått kryckor.
Till på köpet så har hennes dator pajjat så ALLT är borta. alla arbeten och alla privata bilder (400 tagna med digitalkameran).
Hon hade i alla fall en superfin rosa (!) bukett som kom med blombud här på kvällningen.

Nu ska jag anmäla mig till högskoleprovet.

Puss och Kram till er alla, hoppas ni haft en trevlig alla <3 dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0