16feb

 16 februari 2008

God förmiddag! Ahh, nu vart ni förvånade att det inte stod "God morgon" va ?! För jag har nämligen varit uppe sen klockan 9 i morse. Vilket innebär drygt 2 timmar nu.
Vaknade och kände att jag inte orkade sova nå mer. Så jag klev upp, bäddade sängen ( som tog mig minst 20 minuter att bädda rent i igårkväll, man behöver vara 2 personer för att klara av det där smidigt. Men det vart superfint i mitt nya påslakan som jag fick på alla <3 dag.) sen städade jag undan i hela mitt rum, till och med litegrann i garderoberna. Och kolla noga nu, klockan strax efter 9 på lördagsmorgon så hänger jag tvätten ;)
Moder jord fick ett litet moment när hon upptäckte det...

Hon tycker btw att jag har blivit oerhört mycket gladare och trevligare sen jag började min nya praktik! Men det kan ju bero på andra saker med. Men praktiken och dansen är highlights just nu! Gymkort och lov är inte helt fel heller.
Efter det lilla städrycket gick jag in till "mysmormor" (Annies uttryck) och hjälpte henne med melodikrysset, vi klarade hela:) Hon gjorde nyttig frukost åt mig.


Medans jag fortfarande har gnistan uppe så ska jag dammsuga !

Skriver kanske en rad lite senare idag..

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0