22,23,24feb



Hårmodevisningen var trevlig ! Jag är officiellt kass på att knäppa kort, det blev inte ett enda bra kort :/

I fredags var jag på gymmet en sväng, sen tränade jag basket på kvällen. Vi gick över till badhuset och duschade och bastade lite. Kollade på hockey en sväng med Josse, sen åkte vi hem till mig och kollade film:)

Lördagen började med en prommis tillsammans med moder jord. Vi gick fram och handlade lite. Sen åkte jag vidare in till Gävle. Kollade på match på Polhem, ingen jätterolig match, men det är ju inte helt fel att ha kollat in vårat motstånd lite, hihi. Å & L kom och hämtade mig och kussen, skjutsade bort sig själva på fest, sen fick jag och E ta bilen därifrån :) Det var nog värt en hel del vuxenpoäng va?!
Vi åkte med knattarna till pizzerian, S fick vara med och kolla när dom gjorde pizza, tror han tyckte det var roligt :) När vi hade samlat ihop alla tre knattar och köpt pizza satte vi oss i bilen igen. E hoppades lite på att jag skulle pricka soptunnan när vi körde därifrån, men icke,  jag var duktig på att köra bil jag. Även fast det inte fanns någon nyckel och ingen handbroms. Konstig bil, men himla lättkörd.. bara att trycka på start och stopp ;P
Kvällen var väldigt lugn, kollade på melodifestivalen. Eller ja, de andra kollade medans jag och S satt på toaletten och läste Bibeln. När vi har gjort oss klara för nattning så går vi in till övriga gänget en sväng. Då sätter sig den lilla rackarungen och stoppar i sig mer godis, fast vi sa åt honom att man inte fick. "Nu måste du ju borsta tänderna igen", det vart inte populärt! Men snackar man runt honom lite så är det absolut inga problem. Jag och E gjorde en kupp, knodden somnade så fort vi lämnade rummet. Undertiden jag hade varit lite kyrklig så hade de andra förberett ett dansrocknummer "Fett bra" var det. haha. Vi kollade klart på melodifestivalen, anledningen till att vi faktiskt kollar på det där programmet i år heter ju "Björn Gustavsson". We like!
Frågade knattarna "När hade ni tänkt att gå och lägga er idag då?" Jaa, det hade dom väl inget bra svar på.. Men dom var ganska trötta så gick och la sig rätt snart.
Jag och E kollade på Day after tomorrow och sen kollade vi på nästan hela Mitt liv som popstjärna innan Å & L ville ha taxi. Jag tröck på startknappen och drog iväg. Öhmm, hur var det nu igen.. Har rätt bra lokalsinne (jämförelsevis ^^) så åkte bara fel en gång, helt okej när man inte är storstadsbo. hehe.
Sov hemma hos E inatt, tog tåget hem på morgonen och nu taggar jag för match!
12.12.btw.
Hoppas hoppas att jag hinner åka in på dansen ikväll också.

Ha det bäst.

Over and Out
        Ida


Ps. nu är det partyplanering på G ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0