25,26feb

 Vi vann våran basketmatch, härligt :) Mot serieledarna.. spelade ganska bra gjorde vi också! Snabb dusch sen tog jag tåget till Gävle. Träffade två gamla klasskompisar under kvällen, trevligt.
Moa tyckte att jag skulle följa med och sova hemma hos henne, så då gjorde jag det. Vi skulle kolla på "världens bästa film" med namnet Anchorman. Jag höll på att somna efter kanske en kvart av filmen, Moa satt och asgarvade.. Tillslut så kläcker hon lite motvilligt ur sig: okej då, vi kan väl knäppa av och kolla på något annat.
Åt jättegott fika på kvällen och jättegod frukost på morgonen.
Sen drog vi iväg och hämtade Moas släkt. Hon skulle nämligen ta med dom på en hemlig resa ;)

Fortsättning följer.. nu ska jag åka till Valbo.


Hemma igen från Valbo:
Moa tog med sin farmor och farfar till Arlanda, dom hade aldrig varit där förr, så då fick dom åka dit och fika lite med henne. Tror att det vart väldigt lyckat :)
Vi håller just nu på att göra lite efterforskningar, vi har en kupp på G. hihi, berättar mer om den sen.
Tänkte ta en prommis när jag kom hem, men jag kom lixom av mig så det vart ingenting.. Tränade fotboll på kvällen. Vi ska spela match på torsdag, ute. Tagga brudar, det ska bli skoj ;D Just ja, måste kolla om jag har några hela fotbollsskor också!

Idag var det tänkt att jag och bästisen skulle dra till kungsberget och åka lite snowbard (försöka för min del iaf).. Men när allt kom till kritan så hade vi ju ingen bil att åka dit med, tyvärr. Det får bli en annan gång ;)
Så jag följde med m o m till sandviken och valbo en sväng istället. Köpte ett par skor, så nu är jag officiellt så pank som jag aldrig har varit förr på mitt konto. Det känns tungt..
Men äh, vad är pengar? Jag är lycklig ändå jag! Imorgon är det förhoppningsvis hockey som gäller (vädret verkar ju inte vara på topp?!) Så om ni känner för det tycker jag ni ska komma till ip och spela lite med oss! (blir nog på fredag förresten)

För övrigt vet jag inte vad kvällen innehåller. Ingen träning hade jag tänkt, så kanske en film?!
Öppen för förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0