8,9feb

 

8 februari

Lisa och jag, det är grejer det;) Drar ut på party fast alla andra bangar.. tur det för jag hade toppenkul!
Dansade hela kvällen, träffade lite nytt folk med.. Data-kille från Huddik och en som tyckte att vi skulle dansa till vi låg på golvet.. Dansade sista 5 (!) danserna, men vi stod upp hela tiden ^^ haha
Bjöd upp och tog en svängom med min gamla idrottslärare. Sen hade vi väl nått stolpskott med, tyvärr.
Jag hade mitt sikte inställt på en karl, men han dansade ju bara med samma hela tiden, tänkte gå och sno honom ett par danser.. men sen försvann han bara, puts väck. Äh, det blir fler gånger. Kan ju dansa med honom varje vecka iaf nästan ;P
Det var en väl godkänd kväll, basisten var ung med ^^

9 februari

Jaa, det här är väl egentligen god morgon för mig. Varit vaken i en timme nu ganska precis.
Skulle vilja gå på badhuset idag, bubbelpool, bastu och kanske lite gym med.
Ska bara ha en lugn kväll, melodifestivalen troligtvis!

Over and Out
       Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0