10jan

10 Januari 2008

Dag 2 hemma..

Har redan tröttnat på det här, det är ganska ensamt faktiskt. Idag har jag mailat lite till, men inte fått något svar än.
Men som tur var så har jag gjort en massa annat nödvändigt idag;

  • städat klart garderoben,
  • vattnat blommorna,
  • lagat ett par jeans,
  • målat naglarna,
  • spikat upp min whiteboard på väggen,
  • strukit gardiner,
  • mailat till Mr H om jobb åt klassen,
  • lärt mig emoll på gitarr
  • bestämt träff med H som ska sy min balklänning, och en del andra viktiga saker;P

Mitt sista uppdrag för dagen får bli att komma på vad jag ska göra för viktigt imorgon!

Over and Out
        Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0