11jan

11 Januari 2008

God morgon!

Vaknade strax före sju i morse, sen var det kört. . Hur pigg som helst.
Låg i sängen och messade lite först, gick upp, spelade lite gitarr, duschade, åt frukost.  
(Kl. är nu 09.09)
Sen tänkte jag sätta mig framför dumburken en liten stund, för den här tiden på dygnet så är det ju mina absoluta favoritprogram. D.v.s. tecknade serier, ordtävligsprogram, nyhetsmorgon och sist men inte minst TV-shop.
Nänä, just kidding, inga favoriter, men det finns ju alltid MTv. Och morgontidningen har jag inte läst än. Undrar vad det kan stå för spännande i dagens horoskop. Återkommer med det sen!

Over and Out
       Ida ♥


Ps. Mamma, om du läser det här på din lunch så tänkte jag kanske åka in till Sandviken ikväll och spela lite biljard och möjligtvis gå ut och dansa lite :)

Ps2. Jag känner mig som Peter Harryson i så ska det låta "Kära Mamma" ;P

Ps.3 För att bli glad själv, måste du först göra andra glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0