12jan

12 Januari 2008

Det vart ganska sent i natt. Kom hem runt kl.4 på morgonen, somnade halv 5 kanske. Men jag hade trevligt igårkväll. Träffade en hel del nytt folk och en del gamla kära. Överflöd på killar kändes det som, aldrig fel;), får tacka så mkt för alla danser och för sista dansen! Innan vi gick och dansade så skulle vi spela lite biljard, men vi kom så sent så det var ingen idé. Tur i oturen så fick jag i alla fall se Mr B. (Över förväntan, lite surferboy över honom).
En helt okej rolig och lugn kväll.
Tro det eller ej familjen, inte så många shots den kvällen, ni måste ha inbillat er att jag snackade högt och smällde i dörren när jag kom hem på morgonen^^

Idag åkte jag in till Gävle på förmiddagen för att försöka göra framsteg med min blivande balklänning.

And I made it. Har nu lyckats hitta på ett mönster för den klänningen som jag vill ha. Fast jag har till på måndag på mig ifall jag vill ändra mig, det tog ju trots allt närmare två timmar att komma fram till det. Så lång tid spenderar jag inte ofta på en och samma affär. Det var nästan så att chauffören började efterlysa oss;P
Letade lite efter smycken innan vi åkte hem, vill ha en fin brosch!

Nu ska jag gå och sussa, ska upp imorgon och spela match.

Over and Out
       Ida ♥


+
Singing Bee som börjar imorgon, ser fram emot!

-
Bingolotto som har bytt kanal och är allmänt tråkigt numera, usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0