13jan

13 Januari 2008

Började dagen med en basketmatch, märktes att det var början på dagen för de flesta av oss. Gjorde en kass inledning, sen när vi kom på hur vi skulle göra så vände vi matchen och vann! Det såg väldans mörkt ut från början, men sen skärpte vi till oss så vart det riktigt roligt.
En rad till de båda domarna med! ;)

Sen sov jag nån timme här på kvällningen innan M ringde och väckte mig. Åt kvällsmat och kollade på det efterlängtade Singing Bee, lite kul var det faktiskt ^^

Tomorrow ska jag ta tag i min praktikplats och snacka med min fröken, eftersom hon vägrar svara på mina mail.

Nu ska jag göra klart min läxa i pedagogiskt ledarskap. Visste ni att det är fler pojkar än flickor som mobbar?!

Over and Out
      Ida ♥

Kommentarer
Postat av: annie the king

men du måste ju räknas som 77 mobbare , ,
. .

2008-01-14 @ 00:19:31
URL: http://anniemellstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad menar du med den ?

2008-01-14 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0