15jan

15 Januari 2008

Idag har klassen varit på studiebesök på Lumek, en mekanisk verkstad. Helt okej tycker jag, man ska tydligen lära känna yngsta grabben om man vill få jobb där. Men det är inte aktuellt för tillfället.
Efter das lovely Samhällskunskap och Pedagogiskt ledarskap for jag och moder jord vidare till city, även kallat Gävle. Valt ut ett tyg till min blivande prinsessklänning, gått lite på stan och sen hälsat på min gamla familj.
Nu ikväll var jag och siz och solade lite, skönt!

Tomorrow har jag inga planer för dagen, träna sen i alla fall.




Det här är Leif, även kallad Leffe. Han bor i våran dusch, I love him ;D

image116


Mah siztah loves mi, hon skriver om mig heela tiden. Jag måste vara hennes stora idol<3
anniemellstrom.blogg.se

Over and Out
   Ida ♥

Kommentarer
Postat av: luxiz

jag gör mitt bästa =) å än så länge har jag inte klivit in i något "återfallsträsk". :D

2008-01-16 @ 09:54:04
URL: http://luxan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0