17jan

17 Januari 2008

Efter en lagom sovmorgon gick jag upp och käkade frukost. Kollade runt lite om sommarjobb, tog tåget in till Gävle. Hälsade på butiken på hörnet som snart inte finns mer, där försökte dom bara lura mig;P Sa att jag skulle skriva ner mitt telefonnummer på ett papper och gav mig en penna. Jag tänkte väl inge mer på det utan tog pennan och försökte få ut udden.
- Den funkar ju inte, hur gör man då?
Försökte vrida på pennan och greja.
- Men känner du ingenting, sa L?
-Jo, jag får väl nån liten stöt..
haha, "Ni flickor från landet ni är så dumma", Men vi tål mkt också ^^
Så sa han att han skulle skicka tillbaka pennan och reklamera för att den inte fungerade.

Sen mötte jag upp Tillis och Mickis, vi gick och hämtade mönster och köpte balklänningstyg åt mig. Såg ett par skor som jag kan tänka mig också, både till balen och ett par som jag kan ha nu.
Gick och kollade i diverse affärer, köpte ett par jeans..

I helgen börjar min dans ;D

Over and Out
      Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0