20jan

20 Januari 2008



Resultat tidningscupen:

Huge - Åfk  0-0
Sätra - Åfk  4-2
Åfk - Dfk     2-1



Helt okej, vi är nöjda med cupen.. Till slut hängde det på matchen mellan Huge - Sätra. Sätra var tvugna att vinna med mer än 1 mål om vi skulle gå vidare, de vann med 2-1, så där tog det slut för våran del den här gången.
Men det var kul! Tack för det tjejer ;D

Idag har jag varit hemma hos H, tiden bara flyger förbi när man grejar. Hon hade sytt en provklänning som jag testade när jag kom dit. Tur att jag har lärt mig att simma, annars hade jag drunknat i den, hehe.
Trots att den var gjord efter mina mått så stämde det inge vidare, det var bara att börja sprätta och göra om. Vi minskade den 2storlekar, då vart det bättre;P Det är mycket jobb och pyssel, men det kommer säkerligen att vara värt det, I like it :)

Nu är jag otroligt taggad för kvällens aktivitet. Danskursen drar igång igen tonight!

Ifall det inte har framgått, så har den här helgen varit toppen:)

Over and Out
      Ida ♥

Ps. stort tack till dig min vän som ringde och väckte mig i natt kl 2, "Jag har fått världens snilleblixt". haha. 
Tyvärr så tror jag inte att jag kommer ihåg allt som du sa, för jag var inte ritkigt med i matchen ^^  Det var en bra snilleblixt, men vi får spara den till en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0