23jan

23 Januari 2008

Kände mig lite hängig igår när jag skulle gå och lägga mig, så jag tog febern men det var inga problem.
Frös jättemycket, mellan klockan 3 och klockan 5 låg jag bara och skakade som satan, det var hur kallt som helst och huvudet bara bankade. klockan halv 6 tog jag mig upp ur sängen, då frös jag lite mindre. Tog febern igen, 37.9.. Gick ner och värmde en vetekudde, tog en ipren och ett glas vatten och gick upp och lade mig. Hade svårt att sova men somnade tydligen en stund för sen ringde telefonen och väckte mig tjugo över åtta.
Nu har jag en praktikplats :)
Får se om jag orkar ta mig dit den här veckan, annars tar vi nya tag nästa vecka.
Tur att jag aldrig blir sjuk, annars hade det nog varit jobbigt idag. Febern har gått ner, ont i huvudet går att bota med tablett, så nu är det mest bara ont i hela kroppen... Men man kan ju låtsas att det är träningsvärk ;)
Skippar träningen ikväll ändå.

Over and Out
       Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0