25jan

25 Januari 2008

Yes, jag sov hela natten! Det var framsteg.. somnade halv ett efter att ha kollat på film i sängen
"Because I said so!", en ganska trevlig film. Inte så mycket tänka. Vaknade när mormor kom in och väckte mig klockan fem över nio:/ inte så uppskattat. Somnade om till min mor ringde och väckte mig vid halv elva (?) inte heller uppskattat. Sen smyger min syster in och snokar i mitt rum, hon trodde att jag sov. Men här gäller det att alltid vara redo ;P

Hade nästan ingen feber, men mår sämre idag än vad jag gjorde igår:S
Tog en varm dusch i morse, men frös likförbannat i alla fall. En ganska lång dusch så min far hade blivit lite pissed om han hade varit hemma, haha.

Inga planer för idag, Let's dance ikväll.

Tjingelings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0