30jan

30 Januari 2008

Igårkväll var jag ut och traskade på en liten prommis med Josse. Jag måste säga att det var ett smärre under att jag inte gjorde bort mig mer än vad jag gjorde, det var så fruktansvärt halt ute så det var inte sant!
Vi gick förbi IP och kollade slutet av matchen. Jag måste ha tur med mig, för Ockelbo gjorde 2-4 och 3-4 när vi kom, vi skulle ha kommit lite tidigare så att det hade hunnit bli 4-4 och 5-4 också. Men man kan ju inte vinna jämt.

Idag är jag på praktik för första gången sen före jul, det känns bra :)
Har fått skriva på sekretesspapper och arkiverat hela förmiddagen, är hemma på lite lunch nu..
Tänkte grädda våfflor för det fanns smet kvar sen kvällsmaten igår, men tror ni inte att min mormor redan har gjort våfflorna?! Så dom låg på en tallrik på bänken och såg ut som en gammal sladdrig disktrasa :/
Turligt nog så smakade dom inte som det i alla fall!

Ikväll ska jag träna, det var en vecka sen sist nu, ska bli kul:D

Nu drar jag tillbaka till praktiken!

Over and Out
       Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0