ÄlsklingsÄlin-nitton år

Jag ska bara hålla mig vaken till min kära kusse fyller nitton år (yes, typ vuxen), så ska jag förgylla hennes dag med det första av många sms.
Hon har nämligen nyss förklarat för mig att hon inte kan sova och att jag inte precis hjälpte till när jag messade och berättade hur jag såg när hon hade gasat rakt in i den stackars lilla oskyldiga fågeln som låg och sprattlade på vägen när jag kom i bilen bakom.
Hon ska btw upp och jobba om fem timmar;P

Alla kussar på Mellströms-sidan i Sotaskär på kalas, äldst till höger, yngst till vänster :)
080711



Jag själv ska upp om sju timmar och lira brännboll:D

00.00, GRATTIS ELIN <3 (Även fast du är född seent på nattkröken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0