Här händer det grejer.

Har ju för sjuttsingen glömt att berätta om lyran i helgen. Det gick i alla fall jättebra för vårat lag. Vi gick vidare från gruppen men åkte tyvärr ut i kvartsfinalen. Skoj var det, och lite träningsvärk hade jag^^
Grabbarna tänker tydligen överge oss till nästa år och dra ihop ett eget lag "Drängarna" men det ska vi nog bli fler om!
Grillningen var toppen;D
Parken var helt okej, bandet var väl lite mindre bra.. (Tips från coachen: Börja inte med en låt som ni varken kan text eller melodi på, det ser lite dumt ut att stå där med papper och sen ändå sjunga fel)
På tal om band och dans då.. Imorgon så drar jag och ett gäng till Malung på dansbandsveckan, tjohoo!
Never been there, men det ska bli ett skoj äventyr och en liten minisemester (den enda för den här sommaren troligtvis). Ska försöka att knäppa lite bilder, har inte packat än för jag har haft fullt upp med annat, men jag får försöka hinna med det imorgonbitti!
Jo, fullt upp med annat innebär i det här fallet att jag har färgat håret, blonda slingor i mitt nyklippta hår. Believe it or not, men det är faktiskt det kortaste jag har haft på väldigt länge.. En blond page ovanför axlarna:) Man vänjer sig nog snart.

Morfar såg inte att jag hade klippt mig, men sen när vi hade berättat det så sa han "det var ju snyggare förr"..
Vilken diss^^ Men man ska vara ärlig!

Nu ska jag ta och sova lite så att jag orkar upp och packa in the morning, jag har skrivit en lista så det ska väl inte ta allt för lång tid om jag sparkar mig i baken och sätter fart!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0