Hårdträning i Olarsberg

Jag var sugen på att träna så då tänkte jag att jag kunde hänga på Josse när hon skulle springa i Olarsberg. Lite rädd för att jag skulle sinka henne (vilket jag också gjorde såklart;P) men det var ju bra träning för mig.

GRR vad sexiga vi var!
För er som inte vet vad Olarsberg är och inte kan lista ut det på namnet; det är upp och ner i skogen! Det riktigt sög i benen:P Vi åkte iväg vid halv tio på kvällen när det hade blivit lite svalare ute. Men vad gör vi om det kommer björnar då? haha, det hann bli mörkt medan vi sprang där och på slutet så sa jag till Josse
-Spring ifrån mig du istället
-Nej, det kan ju komma en björn
-Ja, men så skriker jag jättehögt
-Men då kommer jag ju inte hinna hit och rädda dig
-Äh, men du kan ringa 112.
Hon lämnade mig inte ;)

Sen på vägen hem när klockan började närma sig elva så stannade vi till vid Rännsjön och badade, det var inte en människa där och vattnet var så otroligt varmt och skönt!


Sen åkte vi hem till Lisa för att kolla på film. Jag somnade efter 10 minuter, de andra somnade tydligen ett tag efter mig också. För vid halv två så ringer Julia och väcker oss, efter att ha ringt runt till nästan alla hon känner för att få tag på oss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0