Lingbolyran

Jag har fått stränga order av Lux att jag måste skriva lite oftare i min blogg!

Det borde väl gå att kunna ordna till nu när jag har fått en ny dator och allt :)

Har nyss kommit hem från brännbollsträning, det är ju nämligen turnering på lördag, ska bli superkul:D
Grillning och party efteråt med härliga gänget.

Men nu måste jag gå och sova lite om jag ska orka med morgondagen, jobb och sen kalas.
Min kära vän fyller nitton år på lördag, men är fortfarande en månad yngre än mig.. Jag lever på det, hehe. Hon ska ju lämna  mig efter våran tripp till Björn. Ett år i USA, jag som alltid trodde att det var jag som skulle åka iväg. Och så ser det ju inte alls ut just nu i alla fall.. Men jag är glad för hennes skull, räkna med att jag kommer och hälsa på :D

Natti Natti. Sov sött allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0