Marknad

Så har det ännu ett år varit den omtalade Ockelbo Marknad..

På fredagen gjorde jag mig vacker med blomma i håret och allt, traskade fram och åt mat.. Sen satt vi där i tältet i spöregnet, jättekul, nej! Så vi gick hem istället. Tog en sväng fram senare för att öva sjunga bara, men var hemma före 12, nu skulle askungen bli stolt ^^

På lördagen jobbade jag i Åbyggeby-tältet mellan kl. 12-16, vi var jätteduktiga.. skoj också, träffade en massa folk.  ! :)
Sen var det snabbt hem och in i duschen och göra sig i ordning för att dra på grillfest. Såklart när jag var på väg att cykla dit så börjar det att regna, det var bara på med regnkläderna då. Förstår ni hur många vuxenpoäng det innebär för fröken Mellström? Åka till en fest I REGNKLÄDER!
Men fram kom jag, om än inte lika fin i håret som när jag åkte hemifrån, hehe.
Träffade ännu mer trevliga människor där, en hel den som jag aldrig hade träffat förr. En av karlarna nerifrån spelade gitarr, och en av karlarna härifrån också, så vi hade allsång och sen körde vi lite lekar också.
Resten av kvällen gick så otroligt snabbt så det är helt sjukt.

 En sån här vacker bild fick någon till i alla fall.


(Med blommorna på klänningen denna kvällen)

Vi sjöng på scenen "I'm yours m. Jason Mraz", lite mer ös var det då kan jag lova. Sen dansade vi på bänkarna, dansade med bartendern, blev uppbjuden av min gamla danspartner, träffade hur mkt kul folk som helst, och avslutade kvällen väldigt trevligt :)

Kortfattat så gick lördagskvällen/natten alldeles för fort..

Jag skulle gissa på att ni alla har hört  uttrycket "varannan vatten"?
Men min kusin och jag kom överens om att: så länge det är varannan någonting så måste det ju räknas ;)


Kommentarer
Postat av: tc

lördagen gick helt klart alldeles för fort !

2008-07-01 @ 22:33:59
Postat av: luxiz

här hände det då inte mycket !! :P skriv nåt :D

2008-07-09 @ 23:12:29
Postat av: lisa

grr, el sexico klännico ;) olalal

2008-07-16 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0