Pusskalas.


Lite strul med datorerna på jobbet, så det blev en kort arbetsdag idag.


Mamma Mia filmen var -FYI- såklart inte lika bra som musikalen (det blir ju en helt annan grej då) men den var rolig.
Rekommenderar er att se den iaf :D


Nu taggar vi för dansbandsveckan i Malung!


Måndag
Och vem tror ni inte tittar förbi idag på eftermiddagen då? Jo, de här två krabaterna..



Söndag
Det var längesen jag fick så många pussar som jag har fått den här helgen. Vi har haft lejon-besök här på eftermiddagen/kvällningen och fullt ös hela tiden! Sover middag och vaknar av att det kommer någon och pussar på mig, mycket trevligt uppvaknande :) Sen har jag blivit flirtad med och pussad på till tusen.



Kommentarer
Postat av: luxiz

tänk vilken tur den lille pojken har som får en sån gosig kram :D

2008-07-15 @ 21:32:46
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0