I'm saving the world

I lördags vid lunchtid var jag upp och räddade hela Jädraås befolkning från att brinna upp, här kommer bilder..

okej, tydligen gick det bara att ladda upp den här..:/ Men ni ser tydligt att branden är släckt!


När jag hade räddat klart Jädraås befolkning var det dags för nästa superwoman-uppdrag, en liten flicka hade kommit bort i skogen. Ida och hennes medhjälpare for dit och deltog i skallgångskedjan tillsammans med en massa andra tappra hjältar. Vi kämpade oss fram i buskar och snår och Klättrade över klippor och berg.. Efter ett par timmars sökande får vi meddelande via djungeltelegrafen att hon är hittad! Tack och lov!

Flyger vidare i all hast till spelarrådsmöte och träning med mitt team.
Far sedan direkt vidare till Holmsveden city för att lira brännboll (och lite fotboll) med mitt andra team.

Kommer slutligen hem klockan ca 22.30, helt slut!
Äntligen äta, dricka, sova.. som tyvärr inte fått någon prioritet under dagen!

Bara att ställa klockan på 06.00, dagen startar ju med fest ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0