Sandviken

Nu sitter jag här på mammas jobb.. Hon har nyss bjudit mig på lunch :) Hittade inga skor när jag skulle shoppa, så jag funderar på att åka in till Valbo någon dag här. Glömde att smörja in mig med solkräm gjorde jag, får ta det lite försiktigt så att jag inte kommer och ser ut som en kräfta..
Tänkte droppa in på jobbet på vägen hem idag också, dom skrev i morse att dom inte klarar sig utan mig utan vill att jag ska komma och börja jobba tidigare ^^  Det var jätteroligt att höra!
Just ja, jag måste ju bjuda på lite bilder från Danmark. Kan försöka hinna med att göra det ikväll.
Fast förhoppningsvis så är jag upptagen, tänkte försöka få Olle att dra med mig ut och springa, och Annie att dra med mig på gymmet, vi får se hur det går.. I vilket fall så tänkte jag börja leva lite nyttigt och träna lite mer.
Det har börjat bra, jag tog ingen efterrätt till lunchen idag ;)

Så hittills kan man säga att jag har kämpat tappert i 5½ timme.. Det är en början !

Ha en jättebra dag allihopa !


Kommentarer
Postat av: pp

Du är duktig du :) glöm inte gröten till frukost också ;) bra att du cyklar också :D

2008-06-03 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0