7mars

För nitton år sedan den 7 mars föddes det en liten pojke, nu har han blivit rätt stor.. Men jag skulle säkert fortfarande vinna över honom ;)  (Det finns nämligen bildbevis på att jag brottar ner honom ;P)
Träffades en sväng igår så du fick en blomma och kramar på födelsedagen, hihi.
Puss på dig gullet<3


Vi var på kulturstationen och lyssnade på Jossans band som spelade, imponerande:)

Efteråt gick vi naturligtvis ner till lampaffären, gamla kära minnen, det var längesen nu..Blev kär igen på nytt ^^

Alla ni vet säkert vilken otrooligt bra kompis jag är, jag tog hem mina vänner för att kolla på film. De satt och kollade på "Surf's up", medan jag låg och sov i soffan. haha. fy sjutton, usch för mig. Men jag var så trött ;P

Vaknade när filmen var slut, gick ner och sa hejdå.. sen kastade jag av mig kläderna och gick å la mig och sov i sängen istället.

Jag drömde att vi skulle fira julafton nu i Åmot (den 8 mars) och jag skulle vara jultome ;) Mer lyckade drömmar har man ju haft i sitt liv iaf.


Ha en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0