Blod, svett och tårar

Igår vann vi vår första seriematch för den här säsongen (som nästan nyss börjat btw). Det kändes att alla var riktigt taggade från början!  De gjorde 1-0, sen gjorde vi 1-1.. Strax innan halvlek gjorde dom 2-1, (som vanligt vår pissiga otur) Vi gjorde 2-2, sen gjorde vi 3-2 (precis som vi hade sagt), dom gör 3-3.. Jahapp, det var den det tänkte man..
Men med mindre än en minut kvar så lyckas vi i alla fall att få in en till boll ;) HÄRLIGT BRUDAR!

Jag lyckades i mitten på första halvlek att utrota hela sorksläkten i Åbyggeby med en enda spark.
Grejt, med vänsterfoten och allt.. som om det inte räckte att jag redan har ett invalidoskydd på höger fot?!
Spelade vidare hela matchen, höll på att ge mig innan paus ett tag, men sen kändes det bättre.. så länge jag inte vred foten åt höger, vänster, nedåt , klev snett eller sparkade i något så var det lugnt.
När jag satt och kollade på schlager hemma på kvällen så var det disco i min fot. När jag vaknade i morse så var det nog världens baksmälla, ont och stelt som sjutton.
Morfar skjutsade ner mig alla 100 metrarna till min praktikplas:P
Lite pinsamt dock, för jag hade suttit och hånat M förra veckan för att hon hade gjort samma sak som jag gjorde på träningen ^^
Men det går över, herregud. ingen har väl dött av lite ont i foten..
Ikväll blir det kalas och sen studentfest på krogen.. VI kommer att knäcka dig med våra presenter Stålan ;D

Over and Out ;)


PS. Köpenhamn på måndag!
(kul att det första man fick höra när vi fick veta placeringarna var "Kan inte du och .. byta bil, så åker två därifrån med oss" Öh, jaha..)

Kommentarer
Postat av: tc

ses ikväll då ;)

2008-05-23 @ 17:47:29
Postat av: tc

haha, if you say so ;) ja då, jag var faktiskt nästan nykter då ju ^^

2008-05-24 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0