dagen efter..

Måste börja med den viktigaste nyheten ELIN HAR FÅTT KÖRKORT!!! Min lilla (:P) kusin den lilla luringen som "nej jag ska vänta till någon gång i sommar" skickar ett mess och berättar den glada nyheten!
Jag är så stolt..

Så nu är det VARNING i trafiken alla medborgare ;D


Gårdagen var rolig, tiden bara flög förbi, det var som en kväll ska vara! Roligt när man gör sig i ordning, roligt på förfest, roliga personer, roligt på krogen.. you know what I mean ;P Synd bara att kvällen tog slut så tidigt..
Jag försökte få min bil att åka på efterfest, men det var inte en människa som var taggad på det mer än jag.
I morse så tyckte min mor att jag visade lite dålig hänsyn till övriga familjen när jag inte smög igen dörren kl. 3.49 när jag kom hem..
Men kära mamma, jag tänker bara på dig. Jag smäller lite extra i dörren så att du ska veta att jag är hemma trygg och säker. Så att du slipper oroa dig ;)

För övrigt så mår jag toppen i morse! Vaknade av att solen kittlade mig i ögonen och av fågelkvittret utanför fönstret.. Gick upp och klädde på mig, gick nerför  trappen och gjorde i ordning en riktig gorméfrukost.. Satte mig ute i trädgården och njöt av livet..

Öhmm, eller hur var det nu igen ? ;P


Jag har tappat bort mina fotknölar.. när man sittar på vänster fot så är det "ingenting här" vänd "ingenting där" det är lixom bara en fet klump..ungefär som om jag skulle ha en inbyggd slalompjäxa^^ 


Heja Sverige ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0