Prom king

Nu tror jag att halva Stora Enso är engagerade i min bal.
Igår kommer pappa hem och säger att Isakssons pojk kan tänka sig att gå med mig. Idag kommer han hem med kort på den unge mannen och en mailadress till på köpet! Nackdelen var väl att vi inte riktigt har lika intressen, jag kan NOLL om t.ex. cyckling, datorer och saab. Men kan man alltid  lära sig;P
Ett annat alternativ är att be en annan stora-enso-son att sätta sig på tåget ner från Boden, pappa betalar ;)
Men nu är ju läget så att jag redan har en balkavaljer som tycker att det ska bli roligt:) Till skillnad från den jag helst ville gå med, som tackade nej för att han inte vågade.. Dålig ursäkt?! Jaja, svårt att inte ta det personligt, men efter ett par salta droppar så var det skärpning; folk får faktiskt göra som dom vill!
Och min kära barndomsvän..vad säger man?

Tomorrow är det kalas, Pappsi fyller år!
På kvällen drar jag och M in till storstaden för att gå på show ;D
Jag ska ha samtal på min praktikplats med chef+lärare, hur ska det då ? Håll en tumme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0