Student -08

Så har man varit på årets första student, men det var inte min egen (än).

image33
Lite sorgligt ;)

Sen hörde man två personer helt oberoende av varandra viska till mig på varsin sida "sexy ass" när två killar går förbi i kyrkan;) haha. Det var roligt.  vi övervägde om dom skulle bli informerade om detta, men det får bli en annan gång !

Josse körde på vägen dit och jag körde på vägen hem, WROOOM, sa bilen när man skulle köra iväg på ettan, vi fick ett varsitt motorstopp med. men det bjuder vi på ;D
Vi skrev ett brev och satte på dörren på vägen hem.

På kvällen var det fest, kom dit och fick välkomstdrink i trädgården, en liten tipsrunda runt gården (piinsamt, jag kunde inte så många frågor ^^) Det var ca 45 presoner där. Sen åt vi och efter maten så sjöng jag och Josse en sång som vi hade skrivit själva till våran älsklingsvän!

Kommer att lägga upp den här så fort jag kan.


Kvällen var trevlig.





Idag spelade vi brännboll i Åbyggeby. Tjejerna förlorade mot killarna med 10p.
Sen vann Gästrikland över Hälsingland, innan revanschen så fikade vi lite i gräset.
Kalle utsåg fastaste rumpan, A.O. vann med motiveringen "Det var som trä mot trä"!
Sen vann Hälsingland över Gästrikland.
Kul att ha lärt känna en ny person, :)

Raggat upp en balkavaljer har jag hunnit med också;)




Observera att jag nu sitter och pluggar på en RÖD DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0