flytthelg.

Idag blir det flytt flytt flytt och kalas...

Ni kan inte förstå vilken tur jag har haft på slutet. Jag och mamma var på bio, Patrik 1,5, då brukar dom ha dragning på biljetterna och jag vann en ny biobiljett. Sen hade jag svarat på en tävling på fotbollens hemsida, jag vann EN TILL biobiljett. Sen i torsdags hade jag fått mail om att jag vunnit 2 entrébiljetter till dansbandskampen (ni vet det där tv-programmet på lördagar). Hade helt glömt bort att jag hade varit med i den tävlingen. Så vad gör man nu då? Jag ville så jättegärna åka på det där. Typiskt att det ska krocka, och jag fick inte byta mina bljetter till ett annat datum heller:(
Jaja, kanske en annan gång ! På söndag blir det Gävle i alla fall. Och ikväll blir det utklädnad;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0