Grannar.

Hallå gott folk.

Nu kan man väl säga att jag officiellt har flyttat hemifrån. Har inte spenderat mycket tid i min lgh kan jag säga, men jag kommer nog att få göra det tids nog också. För tillfället så är jag hemma hos Moa. Jag fick ett mess av henne när jag gick från jobbet idag att hon skulle bjuda mig på mat. Oh, vad glad jag blev ! Så imorgon blir det jag som får bjuda henne på mat, nu när vi är grannar:D

För övrigt så har det väl gått rätt bra, är halvt om halvt kaos i lgh och jag har inte gjort i ordning så mycket. Kastade ner några klädombyten så att jag kunde sova kvar i natt i alla fall.
Igår kom det 15pers och hälsade på mig^^ Sen drog vi på dans, superkul ;D

Jaja, nu ska jag gå och hjälpa Moa lite med maten:)

Tack Linnéa för en jättebra födelsedagsfest i helgen!! Och tack alla för dansen igår;)


Kommentarer
Postat av: ANNIE

vaffan basisten var ju 85:a, så det är tveksamt ;)

2008-11-03 @ 23:53:06
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har du flyttat till Gävle eller är det en lägenhet i Ockelbo?



2008-11-05 @ 12:53:40
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0