Jag blir aldrig sjuk, det här är annat.

Vaknade mitt i natten och hade ganska ont i halsen, var och simmade på morgonen innan jag gick till jobbet. Har frysit hela veckan på jobbet och igår så var det jätteblött ute och jag hade fel skor på mig.. Vilket resulterade i att jag var tvungen att ta av mig både skor och strumpor på jobbet. Kan ha varit därför som jag känner mig helt febrig nu, ont bak i svanken och i hela kroppen:S Håller på och lagar lite mat nu i alla fall. Panerad rödspättafile, potatis och chili-limesås, med färskt bröd och apelsinjuice. Ska göra ingenting ikväll och imorgon så är det fotboll :D

Ps. Så har jag glömt min tele på jobbet.. ni behöver inte sno den, den är inte ett dugg värdefull längre. Men ni kan ju skicka ett litet sms så blir jag glad när jag kommer till jobbet imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0