lite trött.

Det har varit mycket nu. Ställde klockan på halv fem i torsdags. Åkte från Obo vid tio över sex. Kom  fram till sthlm strax efter nio, 35 minuter försenad. Tog taxi ut till Värmdö. Checkade in.

Sen var det utbildning hela dagen, det var riktigt bra, men när klockan började närma sig halv sex så var man lite trött. Gick och tog en cider i baren innan maten. Som för övrigt har varit flera rätter varje måltid. Och flera drycker med för den delen:P Känns som om man inte gort annat än att äta när man har varit borta. Under dagarna så finns det karameller, en massa frukt och  bubbelvatten. Sen är det frukostbuffé, förmiddagsfika, eftermiddagsfika, lunch med först salladsbuffé, bröd och soppa och sedan en varmrätt, till kvällen så är det förrätt, varmrätt och efterrätt med vitt vin, rött vin, sherry och kaffe med avec. d.v.s. whiskey, baileys och några sorter till. Och i fredags var det mingel innan också, så då var det någon champagne-liknande dryck. Skrattat och haft jätteroligt, sjungit och dansat och gjort uppträdanden. Träffat en massa nytt folk. Förhoppningsvis lärt mig en massa viktiga saker. Stället var jättefint, tyvärr så har jag inga bilder, men det var andra som knäppte.. så vi får väl se om det går att få tag på några.

Kom hem på lördag eftermiddag och på kvällen bar det iväg på fest igen, tredje kvällen i rad. Träffade lite nytt trevligt folk där också. Dansade till inte så bra musik på krogen, men helt ok kväll ändå. Somnade på tre sek när jag kom hem.

Efter att ha blivit väckt idag så har jag satt upp hyllor på väggen, varit på julmarknad, suttit i sek på a-lags damernas match (uscha) och kollat på fotboll. Nu ska jag sova om jag ska orka upp imorgon.

Btw så kan jag ju säga att jag inte har en enda julklapp klar än, och inte är det mycket på G heller tyvärr.

Kommentarer
Postat av: ellinor

om du har varit på julmarknad, varför kom du inte in på ica då?? då hade du haft ALLA dina julklappar klara ;) puss

2008-12-01 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0